پَـــــــــــــرواز

پَـــــــــــــرواز می کنم تا بی نهایت....

چه خبر بوده؟:)

دیشب حدودای ساعت دو بود که نشستم واسه پیدا کردن دوستای قدیمی...

از روی کامنتای وب قبلی و قبل تری بعضیارو پیدا کردم ولی میدونین دلم از چی خیلی گرفت...

از اینکه من انقدر بی خبر رفتم و یه ذره ارزش واسه زحمتام و دوستام قائل نشدم:)انقدر راحت این دورانو از دست دادم...

حالا که برگشتم نه خبری از اوناست نه اون وبای قدیمی:)کافیه یه سر به برترین بلاگای سال ۹۶ بیان بزنم تا چشمام خون گریه کنه:(

خیلیا نیستن خیلییییییا.... خیلی وبا رفتن که باهاشون یه عالمه خاطره داشتم...من خیلی کوچیک بودم و بعضیاشونو با جون و دل دنبال میکردم...

تموم تلاشمو میکردم تا مثل اونا باشم مثل اونا حرف بزنم مثل اونا فکر کنم:)

اما الان که برگشتم خبری نیست....

اگه هستن که یه گوشه ای بی سر و صدا و دور از هیاهو واسه خودشون مینویسن...

خیلیاشونم که اصلا نتونستم پیدا کنم مثل شاهتوت،خرمالو،بانوی فیروزه ای،دغدغه های خانم مشوش،زد اچ ار،اینجا زیر باران و...... همه ی اونایی که دلتنگ ترینم واسه خوندن پستاشون:(

یه جایی دیدم وبا دارن فیلتر میشن راسته؟

اگه از قدیمی ترا خبری دارین بهم بگین حتما^_^

فضای بیان خیلیییی عوض شده اکثرا هم سنای خودمو میبینم اینجا و خوشحالم واسشون...

.

‌.

‌‌.

‌.

.

.

پشیمونم که این مدت نبودم:(

ولی من تسلیم نمیشم^_^

به رسم قدیم مینویسم...به احترام خاطره هام:)

همون قدر ساده...همون قدر صمیمی....با پ.ن با هشتگای الکی:)

الان اومدم که برای خودم باشم:)

 

 

با احترام :)

•|پَـــــــرواز|•

 

۱۹ ۱۵
⚡⛄❄ ادم برفی صورتی با مماخ گوجه ای
۲۱ بهمن ۱۶:۲۲

اوخی بوج بیا بخلم

و پـَـــرواز :

تو بیاااا بغلم^_^
وبکیما
۲۱ بهمن ۱۶:۴۵

سلام به همه

و پـَـــرواز :

سلام به شما^_^
yalda shirazi
۲۱ بهمن ۱۶:۴۵

خبری از فیلتر شدن ندارم حقیقتا و اینکه شما نسل جدید باید بیاید و این راه رو ادامه بدید! :)

و پـَـــرواز :

درسته:)
ولی باورت نمیشه من جوری سبک نوشتن شماهارو دوست دارم که میتونم یه شبانه روز وقت بذارم و فقط پستاتونو بخونم اخه نسل قدیمی تر با روحیاتم‌سازگار تره:)
༒Darklight༒ ‌‌
۲۱ بهمن ۱۷:۲۵

ناراحت نباش ایشالا پیدا میشن شاید وب جدید زدن

و پـَـــرواز :

امیدوارم بتونم پیداشون کنم...خوندن وباشون حس عجیبی داشت واسم^_^
مرسیی:)
༒Darklight༒ ‌‌
۲۱ بهمن ۱۷:۳۳

خواهش میشه *-*

و پـَـــرواز :

❤😍💫
زری ...
۲۱ بهمن ۱۸:۵۸

من از قدیمیا

حبه انگور (پریسا)

جولیک

مترسک

بانوچه

فرشته

گروه رادیو بلاگی ها

و اینا و میدونم که هنوز فعالیت دارن...

 

و پـَـــرواز :

خیلی خوبه حتما باید برم بخونمشون^_^
قبول داری قدیمیا وباشون یه فضای دیگه ای داشت؟:)
زری ...
۲۱ بهمن ۱۹:۲۰

خیلی پخته مینویسن =)))

و پـَـــرواز :

دقیقا دقیقا دقیقا
پخته بهترین توصیف بود😭

Maryam mariyana
۲۱ بهمن ۲۰:۱۲

سلام عزیزم خوبی؟

من بعد از فوت پدرم از دنیای نوشتن دور شدم بعد 7-8 ماه اومدم دیدم که نمیشه عکس گذاشت🙁منم پستام عکس نزارم یه جوریم بی خیال شدم رفتم تا چند روز پیش اومدم دیدم عکس هم میشه گذاشت دوتا پست گذاشتم 🤪🤪🤪

 

و پـَـــرواز :

سلام مریم عزیزم
تسلیت میگم روحشون شاد باشه
خوشحالم که تو هستی حداقل😭😍
پس برگشتمون همزمان بوده😂❤😍
yalda shirazi
۲۱ بهمن ۲۱:۳۴

حالا من که نوشته‌هام اونقد خوب نیستن! 😅 ولی درسته و ایشالا جدیدها هم میان و عالی میشن.

و پـَـــرواز :

نه بابا این چه حرفیه اختیار دارین😍😂💫
ایشالا^_^
آبان ...
۲۱ بهمن ۲۲:۲۸

رفتن از دست رفتن وبلاگ دردناکه 

ادم وقتی کم می اره و دستش دیگه به هیچ جا نمیرسه ..اینجا را هم می بنده که یه غم دیگه هم به غم هاش اضافه شه ...

به هرحال خوبه که برگشتید...نوشتن گویا اخرین راه ادمی است ..

و پـَـــرواز :

خیلی واقعا مخصوصا که من دوبار تجربش کردم...

با جمله آخرتون حسابی موافقم اینو تو ۱۳ سالگی حس کرده بودم و الا واقعا درک میکنم ودوباره روی اوردم به نوشتن:)
ممنون که اومدین^_^
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷
۲۲ بهمن ۱۱:۳۰

با تمام وجود درکت میکنم چون منم حدود یکی دوسالی از وبلاگ نویسی دور بودم خیلی ها رفتن خیلی ها... دیگه دوستای قدیمیم نیستن و هرچقدرم افسوس بخورم راه برگشتی ندارم :") ولی چه میشه کرد باید ادامه داد بخاطر دوستای جدید و کسانی که در اینده ای نچندان دور باهاشون آشنا میشم D:

و پـَـــرواز :

دیدی چه حس بدیه یهویی میای میبینی اون وبایی که قبلا همیشه میخوندیو دنبالشون میکردی با مود پستای اونا میخندیدی و گریه میکردی بعد دیگه نباشن؟:)
تنها شوق و ذوق الانم واسه نوشتنه و آشنایی با دوستای جدید و خوبی مثل تو^_^
. Nαʂƚαɾαɳ .
۲۲ بهمن ۱۱:۳۱

همه دارن میرن..

نمیدونم حریری به رنگ آبان رو میخوندی یا نه.

ولی اونم رفت تلگرام

و جای همه خالیه :)

و پـَـــرواز :

واقعاچرا:(
منم اون موقع رفتم تلگرام ولی خودمو نمیگم بچه بودمو جاهل :)
ولی کسایی که اون موقع بودن خیلیییی قلماشون قوی بود آدم کیف میکرد پستاشونو میخوند:(
آره حریری به رنگ آبانو دنبال میکردم:(
و ما دل تنگشونیم:)
مرسی که اومدب نسترن^_^
. Nαʂƚαɾαɳ .
۲۲ بهمن ۱۲:۳۵

من یکسال و خورده ایه اومدم بیان.. ولی خب مشخصه قدیمیا بهتر بودن:)

 

این چنلشه اگه خواستی.. 

@kaafekharabat

 

فدا:))

و پـَـــرواز :

پس توهم الان قدیمی حساب میشی دیگه:)
مرسی نسترن قربونت بشم چنلشو دیدم تو وبش^_^
زمزمه کن
۲۲ بهمن ۱۲:۴۸

سلام امیدوارم پیداشون کنی و خوبه که دوباره شروع کردی از بهترین کارایی که آرامش میده به من حداقل نوشتنه

و پـَـــرواز :

سلام مرسی آره واقعا نوشتن آرامش بخش ترین کاریه که میتونیم بکنیم:)
ممنون که اومدی زمزمه^_^
Kimix ngh_
۲۲ بهمن ۱۴:۳۳

عزیزمم عب نداره تسلیم نشو ادامه بده تو میتونی همچنین اینجا اینقد محیط‌خوب و گرمیه که میتونی کل یدوستای جدید پیدا کنی💜🌿🙂

و پـَـــرواز :

الان همه ی امیدم داشتن شما دوستای جدیده😍❤💫
Kimix ngh_
۲۲ بهمن ۱۴:۳۸

ای بیا بغلم خوشکلم😻💜ما هم خوشحالیم تو بازگشتی و دوست خوب پیدا کردیم

و پـَـــرواز :

مرسی مهربون ترین 💫
قربونت بشم😍❤
من خوشحال تر تر تر^______^
|•° ن.م °•|
۲۴ بهمن ۱۵:۰۹

ناراحت نباش بالاخره چیزیه که گذشته منم دوران وب نویسیم خیلی دوستام رفتن وخبری ازشون ندارم ولی میتونی دوستای جدید پیدا کنی:)

و پـَـــرواز :

آره واقعا تنها شوق و ذوقم الان فقط پیدا کردن دوستای جدیدی مثل شماهاست:(
^_^
|•° ن.م °•|
۲۴ بهمن ۱۶:۰۱

خیلی خوبه

من نرگسم خوشبختم:)

و پـَـــرواز :

مرسییی نرگس جونم منم خوشبختم از آشنایی باهات^_^
گلاویژ ...
۲۶ بهمن ۰۸:۱۲

وبلاگ اینجا زیر باران: 

http://here-under-rain.blog.ir/

 

آممم، بقیه رو هم نمی‌شناختم.

و پـَـــرواز :

ممنون گلاویژ پروازو پیدا کرده بودم:(
خیلیارو هم پیدا کردم رفتم سر زدم دیدم همشون بسته بودن وباشونو:(
ممنون که اومدیییییی کلی خوشحالم کردییی❤____❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پَـــــــــــــــــــــــرواز
در حصار
فروبسته‌ی حیات
آزاد
یا
اسیر
همین است
زندگی!
پـَـــرواز نوشت ها^_^
^_^ : عرفـــ ـــان ^_^ بیان جان