پَـــــــــــــرواز

پَـــــــــــــرواز می کنم تا بی نهایت....

من آن نیم که دل از مهر دوست بردارم ^_^

        بلاخره بعد از پنج ماه ، دوستان صمیمی ام را ملاقات کردم. صمیمی که میگویم یعنی خیلی صمیمی ها،یعنی از کلاس اول،و تا الان هم ارتباطم را با آنها حفظ کرده ام.به خاطر علاقه های مختلفمان هیچ کدام هم رشته نیستیم اما همراه چرا. معمولا بیشتر اوقاتم را با آنها میگذراندم، تا اینکه کرونا آمد و زد در کاسه کوزه ی دیدار هایمان. پس تنها راه ارتباطی ما چت بود و هرچند وقت یک باری هم ویدیوکال...
        دیروز که دیدمشان زبانم بند آمده بود و اشک در چشم هایم جمع شده بود، اما خب آنقدرها هم احساساتم را نشان نمی دهم و خودم را کنترل کردم و به ابراز احساسات زبانی بسنده کردم .چقدر تغییر کرده بودند،چقدر بزرگ شده بودند.حتی به من هم گفتند چقدر تغییر کرده ای و چقدر خانم تر شده ای، گفتند از قبل زیباتری و چقدر آرام شده ای...
       راست می گفتند از قبل آرام تر شده بودم، دیگر مدام سرشوخی را باز نمی کردم، دیگر به خاطر هرچیز بلند بلند نمی خندیدم، دیگر پرحرف نبودم. اما آنها هم حسابی بزرگ و خانم شده بودند، همه ی مان درگیر مشکلات شخصی و درسی خودمان بودیم اما،سعی کردیم یک عصر را به این دیدار دوباره بعد از ماه ها اختصاص دهیم.
       من کمتر حرف زدم و بیشتر نگاهشان کردم،شاید که با نگاه کردن دلتنگی ام بیشتر رفع می شد. بماند که سوتی هایی هم دادیم که البته جایی که من باشم بدون سوتی نمی شودD:
حسابی عکس گرفتیم و حسابی هله هوله خوردیم طوری که موقع جدا شدن احساس می کردم معده ام یک عالمه باد کرده و با یک اشاره ممکن است ومیت کنم.و در آخر هم قید کرونا و متعاقباتش را زدم و حسابی هم بغلشان کردم که تا دیدار بعدی بغل ذخیره ای داشته باشم.
       دیدنشان شیرین بود و لذت بخش، مثل خوردن بستنی در زمستان کنار بخاری...بودنشان در زندگی ام از آن بودن هایی است که شاید کم رنگ باشد اما تاثیر گذار و حامی...اگرچه گاه ممکن است ناخواسته یکدیگر را ناراحت کنیم اما تمام تلاشمان براین است که چیزی از دوست داشتنمان کم نشود.

 

چون جان سپردنیست به هر صورتی که هست
در کوی عشق خوش تر و بر آستان دوست

با خویشتن همی‌برم این شوق تا به خاک
وز خاک سر برآرم و پرسم نشان دوست

#سعدی

۲۹ ۲۰
𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹
۳۰ بهمن ۱۶:۰۷

وای چقد قشنگ(◍•ᴗ•◍)❤ منم درست مثه تو

البته نمیدونم حس و حال خودته یا نه ولی دقیقا حس و حال منه

و پـَـــرواز :

مرسی عزیزم^_^
آره حسو حال خودمه:)
پس توهم دلت واسه دوستات تنگ شده:(
سین دال
۳۰ بهمن ۱۶:۲۵

خوش به حالتون :)

 

یه کوچولو حسودیم شد... :(

و پـَـــرواز :

مرسییی^_^
نگو اینجوری:(
امیدوارم توهم به زودی زود دوستاتو ببینی:(
bahar ....
۳۰ بهمن ۱۶:۵۵

دوستیتون پایدار :)

داتنگ روزهایی شدم که با دوستام بیرون میرفتم 

لعنت به کرونا 

و پـَـــرواز :

مرسی بهار عزیزم^_^
کاش زودتر ببینیشون توهم:(
واقعا لعنت بهش:(
sepid.v ~|
۳۰ بهمن ۱۷:۰۲

عنوان عالی

و پـَـــرواز :

 مرسی عزیزم^_^


من آن نیم که دل از مهر دوست بردارم
و گر ز کینه دشمن به جان رسد کارم

نه روی رفتنم از خاک آستانه دوست
نه احتمال نشستن نه پای رفتارم

#سعدی
𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹
۳۰ بهمن ۱۷:۲۹

آره خیلیییی بیشتر از اونی که بشه فکرشو کردಥ_ಥ

و پـَـــرواز :

خیلی سخته واقعا:(
|•° ن.م °•|
۳۰ بهمن ۱۷:۵۹

به به همیشه همینقدر خوش و خوب بگذره. منم خیلی دلم وستانم رو میخواد

و پـَـــرواز :

مرسی عزیز دلم امیدوارم توهم به زودی زود دوستاتو ببینی ^_^
فاطیما :)
۳۰ بهمن ۱۸:۰۱

سلام :)

منم حسابی دلم واسه دوستام تنگ شده و حدودا 9 ماهه ندیدمشون :((((

و پـَـــرواز :

سلام عزیزم
وای نه ماه خیلی زیاده واقعا:(
 امیدوارم که به زودی زود دوستاتو ببینی^_^
یاسی ترین
۳۰ بهمن ۱۸:۰۱

چقدررررر خوب 😍  تازه میخواستم بگم حیف که نمیشه بغل کرد که خوندم این قله را هم درنوردیدی😂 

واقعا هیچی دور همی با دوستا نمیشه 

برای من که مثل دارو میمونه.

من با اکیپ دوستای دبیرستانم در ارتباطم البته الان با اهل و عیال زیادترم شدیم 😂 پارسال مهر یکی از بچه‌ها همه‌رو دعوت کرد یه کیک سفارش داده بود روش عکس مدرسه‌مونو زده بود 

به مناسبت بیست سال دوستی.... هعیییی اون آخرین دیدارمون بود تا الان...

دیگه کرونا زد ترکوندمون

و پـَـــرواز :

یاسی جونم^_^
به خدا هرچی تحمل کردم که پروتکل های بهداشتی رعایت شه نشد دیگه تیر آخرو زدم و بغلشونم کردم😂😭
دورهمی با دوستا خیلی خوبه قشنگ آدم فول انرژی میشه
چه خوب که حتی با اینکه دیگه زندگیت مستقل شده هنوز دوستای دبیرستانتو داری😍
وایییییی چه ایده جذابی ایده اش از هرکی بوده خیلی خلاق بوده ها 
۲۰سال دوستی خیلیههههه یاسییی خوش به حالتون
کاش زودتری ببینیشون دوباره:(
°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
۳۰ بهمن ۱۸:۰۱

آخ منم با اینکه هر روز با دوستام چت می‌کنم و هر چند وقت یه بار ویدیوکال می‌گیریم ولی به شدددت نیازمند حضور فیزیکی‌شونم :(( حتی دور هم بودنای مدرسه :((

و پـَـــرواز :

واقعا چت و ویدیو کال جای به قول تو حضور فیزیکی رو نمیگیره:(
اصن اونا که به هیچ جای آدم نمی رسه فقط آدم بیشتر دلش تنگ میشه:(
لعنت به کرونا:(
صنما ‌ ‌
۳۰ بهمن ۱۸:۱۰

من هیچ‌وقت دوستی که طولانی‌مدت داشته باشمش نداشتم.

 

امیدوارم دوستی‌تون پایدار بمونه تا همیشه :)

و پـَـــرواز :

صنمااا جونم^___^
بعضی وقتا آدم طولانی ترین دوستش خودش میشه^_^
مرسی صنمای مهربونم^_^

Fatemeh Karimi
۳۰ بهمن ۱۸:۴۵

چه خاطره ی نازی :))

و پـَـــرواز :

مرسی از شما لطف دارین^_^
یاسمن گلی:)
۳۰ بهمن ۲۰:۰۷

دوستیتون پایدار عزیزم :) ❤️

و پـَـــرواز :

مرسی یاسمن مهربونم^_^
. Nαʂƚαɾαɳ .
۳۰ بهمن ۲۰:۲۹

عززیزززم*----*

ما هم قرار بود بریم نصف بچها نیومدن-_____-

ایش

و پـَـــرواز :

و همانا عذاب الهی در انتظار دوستان بدقول است..
ایشالا که شماهم زودتری جمع شین دورهم فقط قول بده با رعایت پروتکل های بهداشتی باشه^_^
سایه ..
۳۰ بهمن ۲۰:۴۰

به هر حال کرونا ثابت کرد هیچ وقت نباید یک ایرانی و دوستانش را تهدید کنید ؛)

و پـَـــرواز :

به خدا از اول تا اخر سعی در رعایت پروتکل ها داشتیم:(
اخرش دیگه خیلی بهمون فشار اومدD:
مرسی سایه ی مهربونم که اومدی^_^
. Nαʂƚαɾαɳ .
۳۰ بهمن ۲۱:۳۱

نه نه عذاب الهی در دوستان خود ** کن است

ایشالا که گرفتی ستاره ها چین🚶🏻‍♀️😂

 

قطعا^__^

و پـَـــرواز :

صد البته و همانا در روز حسابرسی،از بیچارگانند😭😂

ماهور :)
۳۰ بهمن ۲۲:۰۰

خوشحالم بهتون خوش گذشته. 

امیدوارم کرونا تموم بشه و دیدار بعدیتون  به همین زودی ها باشه.

و پـَـــرواز :

مرسی ماهور مهربونم^_^
انشالله...
امیدوارم توهم هرچه زودتر دوستاتو ببینی^_^
لیمو لیمو
۳۰ بهمن ۲۲:۱۵

افرین بهتون ک ارتباطتون رو حفظ کردین و میتونین با تفاوتها کنار بیاین:)

و پـَـــرواز :

مرسی لیموی عزیزم 
آره دیگه سخته ولی دوستیمون ارزششو داره باهم کنار میایم^_^
 لطف داری^____^
جهانِ هیچ
۰۱ اسفند ۰۰:۲۴

چقدر قشنگ خوشبحالت میدونی من دوست و رفیق زیاد دارم یعنی خیلی زیاد که نمیرسم همشون رو ببینم و شرایطش هم نیست البته مثلا دوستی که لردگانه و یا دوستی رو که اهوازه یا اون دوستی که میبد هست رو چطور زود به زود ببینمشون نمیشه که در نتیجه به مجازیجات اکتفا میکنم ...

و پـَـــرواز :

آره واقعا با دلتنگی و فاصله نمیشه کاری کرد چاره ای جز بسنده کردن به مجازیجات(واژه ی ابداعی قشنگت) نداری:(
امیدوارم کرونا بره و تو هرچه زودتر دوستاتو ببینی حتی اونایی که توشهرای دیگه ان^_^
... مـــیــم ...
۰۱ اسفند ۰۰:۲۹

بغل ذخیره ای

چقد عالی :))

و پـَـــرواز :

:)
مرسی از اینکه وقت گذاشتی و خوندی ممنونم ازت^___^
زری ...
۰۱ اسفند ۰۱:۰۱

کامنت گذاشتن تو بیان همیشه معجزه میکنه...

در عرض چند روز میشه یک عالمه دنبال کننده جمع کرد 😂😂😂😂

خودم یه چند وقتی این رویه رو در پیش گرفته بودم😂

و پـَـــرواز :

نمیدونم معجزه میکنه یانه...
ولی ما میایم بیان که دوست پیدا کنیم باهاشون در ارتباط باشیم حرفاشونو بخونیم...اولش آره برای اینکه دایره دوستیت زیاد بشه باید بری برای بقیه کامنت بذاری و ازشون بخوای که اگه دوست دارن بیان به توهم سر بزنن...نه برای اینکه آدم دنبال کننده هاش خیلی باشه و خفن به نظر برسه نه!برای اینکه دایره دوستات زیاد تر بشه...
هرکسی رو که دنبال میکنیم باجون و دل دنبال میکنیم و به تبع اون ها هم اگر کسی رو دنبال میکنند نه مدیونند و نه چیز دیگه ای فقط برای اینکه لطف دارن و دوست خوبین میان و به آدم سر میزنن:)
این رویه ای که پیش گرفتی حتما باعث شده کلی دوستای خوب داشته باشی^_^
ممنون که اومدی^_^
هیرا ....
۰۱ اسفند ۰۲:۰۱

خوشحالم که روز و حسو حال خوبی داشتی :)

زمان واقعی(بدون بطالت و هرز رفتن) کنار دوست واقعی میگذره!

و پـَـــرواز :

قطعا همینطوره ممنونم هیرای عزیزم^__^
محسن رحمانی
۰۱ اسفند ۲۱:۵۶

سلام دوستیتون ماندگار و همیشگی .

دوست خوب نعمته.

و پـَـــرواز :

سلام ممنون از لطفتون^_^
قطعا همینطوره
yalda shirazi
۰۳ اسفند ۰۶:۱۸

میزان تفاوت این پست با پست آخر من خیلی خیلی جالبه!

و پـَـــرواز :

یلداااا:(((
مهم اینکه تو اولویت اول خودمون دوست خودمون باشیم^_^
|•° ن.م °•|
۰۳ اسفند ۱۰:۴۲

منم یکم حشادت کردم. راستش خیلی وقته نه کسی منتظر است نه کسی چشم به راه.  نه خیال گذراز کوچه ما دارد ماه.. 

هنوز نتونستم اون دوستی که برای بیرون رفتن پایه باشه یا در خیلی چیزارو پیدا کنم امیدوارم پیدا بشه. البته دوست مجازی دارم ولی دوریم دیگه

و پـَـــرواز :

چه قشنگ گفتی:(
واقعا پیدا کردنش خیلی سخته شاید منم اگه دوستامو از بچگی نداشتم الان نمیتونستم دیگه کسیو پیداکنم:(
امیدوارم خیلیییییی زود اون دوست ایده التو پیدا کنییی❤
yalda shirazi
۰۳ اسفند ۱۳:۲۸

نه بابا ناراحت نباش. خودم خیلی خوشحالم. دارم خونه تکونی میکنم دم عیدی! هر کی دیگه فایده نداره، بره دس خدا (به قول ما شیرازیا!) 

دقیقا. احترام به خود و ارزش برای خودمون قائل شدن!

و پـَـــرواز :

آفرین یلدا کار درستو میکنی قبولت دارم^_^
صدالبته...
بانوچـه ⠀
۰۴ اسفند ۱۰:۳۹

قدر این دوستی ها رو باید دونست. زندگی هر چقدر هم بالا پایین داشته باشه و اتفاقات خوب و بد بیفته باز هم آدم به این دوستی های واقعی نیاز داره

و پـَـــرواز :

آره واقعا آدم نیاز داره به دوستای واقعیو خوب...
چقدر قشنگ گفتی:)
ممنونم بانوچه مهربونم^_^
هیرا ....
۰۶ اسفند ۰۰:۱۹

سلام پرواز عزیز. اینم آدرس جدیدم :)

و پـَـــرواز :

سلام هیرای مهربونم...
سریع اومدم^_^
مرسی که خبر دادی بهم^_^
هاش سه پی اُ چهار
۰۹ اسفند ۱۸:۵۳

دوران خوبیه، ازش لذت ببر

تا جایی که میشه خوش بگذرون و شاد باش و غصه نخور و راحت بگیر.

توی دوران خوبی هستی...

و پـَـــرواز :

ممنونم ازت❤️❤️❤️❤️❤️❤️
مهرو ...
۲۲ اسفند ۰۱:۰۶

سلام علیکم...

پست جدید نمیذارین ؟ :)

و پـَـــرواز :

سلام مهرو
توروخدا منو ببخش فقط😭❤️🥲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پَـــــــــــــــــــــــرواز
در حصار
فروبسته‌ی حیات
آزاد
یا
اسیر
همین است
زندگی!
پـَـــرواز نوشت ها^_^
^_^ : عرفـــ ـــان ^_^ بیان جان