پَـــــــــــــرواز

پَـــــــــــــرواز می کنم تا بی نهایت....

سلام:)

شروع دوباره خیلی وقت ها قشنگه...

خیلی وقت ها باعث می شه اشتباهای قبلیو انجام ندی...

خیلی وقت هام سخته...

نمی تونی به شرایط جدید عادت کنی

ولی الان برای من شرینه:)

درسته خاطرات وب قبلی...دوستایی که دلم واسشون تنگه ... اون حال و هوا...دیگه بر نمی گردن!

درسته دلم واسه سه سال پیش تنگه...

اما بازم از نو شروع می کنم!

بزرگتر شدم:)

گوشه گیر تر و کم حرف تر شدم...

ولی یه روز که به خودم اومدم دیدم دلتنگ ترینم برای این فضا:)

 واسه شروع دیر نیست!

پرواز قول می دم دیگه ولت نکنم هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت^_^

واسه آشنایی باهاتون مشتاق ترینم:)

کامنت بذارین تا آشناشیم...

بلاگ قبلیم واسه اینکه همگی به حالش گریه کنیم:(

انارک:)

البته بگم که اون موقع خیلی کوچیک بودم وقتی پستاشو میخونم با خودم میگم خدایا اینا چیه...:)

۲۳ ۱۱
زری ...
۲۰ بهمن ۲۱:۰۶

.

و پـَـــرواز :

اولین کامنتم مرسییی عزیزم
Sŧεℓℓą =]
۲۰ بهمن ۲۱:۰۸

..

و پـَـــرواز :

اولین کامنت من مرسیییییییی ازت
Sŧεℓℓą =]
۲۰ بهمن ۲۱:۱۱

دومیش بودم D:

و پـَـــرواز :

فرق نداره اصلا😂من تازه برگشتم مرسی که انقدر زود اومدی پیشم😍❤
وب قبلیم مال قرن ها پیش😭
Crazy-2003.blog.ir
زری ...
۲۰ بهمن ۲۱:۱۴

@استلا

 

خوشم میاد کلا تو بیان و بلاگ های بروز شده پلاسیم XDDD

و پـَـــرواز :

ممنون از اینکه جزو اولین دوستام شدیییی❤😍ایشالا بیشتر باهم آشنا شیم😂😍من تازه برگشتم هنوز عادت ندارم
زری ...
۲۰ بهمن ۲۱:۲۰

وب قبلی تونو دیدم...

چرا همون جا ادامه نمیدین ؟ :)))

و پـَـــرواز :

واقعا دیدیش؟😍😍😍
نظرت راجبش چی بود؟
البته که اون موقع خیلی کوچیک تر بودمو جاهل:)
متاسفانه همه آیدی و پسورد و ایمیلمو فراموش کردم😭نکردم لاقل شمارمو بدم بیان که یه دسترسی داشته باشم بهش خلاصه که راه برگشتی ندارم😭اگه راه برگشتی میدونی لطفا بهم بگو😭❤
زری ...
۲۰ بهمن ۲۱:۲۷

نه متاسفانه راه حل ندارم...

:((((((

و پـَـــرواز :

چاره ای نیست گذشته ها گذشته دیگه:(
عوضش با دوستای جدیدی مثل شما آشنا میشم 😍❤
زری ...
۲۰ بهمن ۲۱:۳۴

خوشحال میشم :))))))

 

و پـَـــرواز :

من خیلیییییی بیشتر^_^
موتور برقی ۲۰۰۰
۲۰ بهمن ۲۲:۱۰

چرا منم متن رو نمیبینم

و پـَـــرواز :

سلام:)
ببخشید پست الکی بود^_^
خوش اومدین:)
زری ...
۲۰ بهمن ۲۲:۳۸

کامنتا رو رو همون ترتیب بذارین لطفا ...

ممنانتانم :)))

 

و پـَـــرواز :

چشم حتما❤
اسید فسفریک
۲۰ بهمن ۲۲:۵۳

سلام خوب هستید؟ تبادلم دارین؟

و پـَـــرواز :

سلام ممنون^_^
Kimix ngh_
۲۱ بهمن ۰۰:۵۷

سلام خوشبختم و خوش برگشتیی💜🌿

و پـَـــرواز :

مرسیییییی❤😍
امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم💫
yalda shirazi
۲۱ بهمن ۰۹:۴۴

اشکال نداره! همه‌مون وبلاگ‌های تاریکی از دوران نوجوانی داریم😂

ولکام بک!

و پـَـــرواز :

واقعا خوندن این وبلاگای قدیمی دردناکه😂😭
مرسییی یلدا❤😍💫
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷
۲۱ بهمن ۱۰:۱۶

_اهم اهم... امتحان میکنیم... یک... دو.. سه

برگشتت مبارک به آغوش وبلاگ و وبلاگ نویسی پرواز جانD:

 

و پـَـــرواز :

مرسی آرورا ممنون از استقبال گرمت امیدوارم خوش بگذره بهمون کنار ❤😍💫هم
آرتـــ ـــمیس
۲۱ بهمن ۱۷:۵۰

سلام*_*

و پـَـــرواز :

سلام آرتمیس^_^
سارا سماواتی منفرد
۲۲ بهمن ۰۹:۳۳

سلام

خوش آمدی

مهم اینه که دوباره شروع کردی.

همین ...

موفق باشی

و پـَـــرواز :

سلام سارا جان
مهم همینه واقعا...
ممنونم ازت که اومدی^_^
رها ا ا
۲۳ بهمن ۱۷:۵۲

در واقع کسی رو پیدا نمی‌کنی که که از این نوع جهالت‌ها نداشته باشه :)

خوش اومدی پرواز عزیز.

موفق باشی.

و پـَـــرواز :

خوشحالم که انقدر مهربونانه باهام رفتار می کنید^____^
ممنونم که سر زدی رها
هم چنین تو^_^
گلاویژ ...
۲۶ بهمن ۰۸:۰۷

آاااا ببین کی برگشته:)))

و پـَـــرواز :

باوروم نمیشه یکی منو یادشهههه^______^
shadi ..
۰۲ اسفند ۰۹:۳۹

✋✋✋

و پـَـــرواز :

❤💫
shadi ..
۰۲ اسفند ۰۹:۴۰

✋✋✋

و پـَـــرواز :

❤💫
مهرو ...
۰۳ اسفند ۱۱:۰۴

سلام

 

اصلا جواب کامنتا رو میبینم یاد ماه بانو میوفتم... :)))

 

چند سالتونه ؟

و پـَـــرواز :

سلام به شماااا:)
ممنونم ولی من ماه بانو خانم رو نمیشناسم اگه ممکنه وبشونو بذارین تا باهاشون آشنا بشم^_^
مرسیییی که اومدین و کامنت گذاشتین❤
۱۷سالمه:)
مهرو ...
۰۴ اسفند ۲۰:۰۹

همسن ایم :))))

و پـَـــرواز :

واقعا؟
خوشبختممممم^_^
اگه دوست داری وبتو بذار بیشتر باهم آشنا شیم:)
مهرو ...
۰۴ اسفند ۲۰:۱۰

ماه بانو خداحافظیکرد... نمیدونم برمیگرده یا نه...

 

و پـَـــرواز :

ای وای:(
دیر رسیدم پس:(
امیدوارم زودتر برگردن منم باهاشون آشناشم:(
مهرو ...
۰۵ اسفند ۱۸:۳۹

یک ندایی بده ای دوست...

و پـَـــرواز :

ندا چیست ما جهان را محض خاطر دوست بهم میریزیمD;
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پَـــــــــــــــــــــــرواز
در حصار
فروبسته‌ی حیات
آزاد
یا
اسیر
همین است
زندگی!
پـَـــرواز نوشت ها^_^
^_^ : عرفـــ ـــان ^_^ بیان جان